Sabahtan beri rahimde alt kısımda batma oluyor ara ara.Ayağa kalktıgımda oluyor özellikle.20 ekimde serklaj olmustum, daha önce hiç
böyle olmadı.Bebek mi aşağıya indi dikiş mi çıkıyor neler oluyor daha 4 gün önce kontroldeydim normal dedi doktor hersey, sadece 2.5 cm le ameliyata girmiştim kısalmış 2.15 olmus.tekrar gitmekte istemiyorum dayanılmaz bi ağrı değil.Bu durumu yaşayan var mı bilgi verir misiniz lütfen :(