deletedmom351 DidemYldrm 30. Haftadan itibaren başlıyor sanırım. Doğuma yakın yani bazıları erken doğum yapıyor tabii onlar istisna.
MasalAlparslanMom DidemYldrm ara ara bel ağrısı bebeğin yumruk yumruk kendini karnımın üzerinde hissettirmesi sertleşmesi ve gazı olan bebekler gibi kıvranması hissi de dahilmi bu yalancı sancılara 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ Öyleyse ben yarın 32 haftalık olCam ve son 4gündür bu haldeyiz
DidemYldrm deletedmom351 29+1 haftalığım karnım da bir yere toplanmaya başladı karnım geriliyor sağ sola dönünce geçiyor ama doktoruma sordum normal dedi daha yeni oldu bu gün Ağrım ya da sancım yok ama
Betuldnz Bende de hafif hafif kasılmalar ve sancı oluyor ama normal dedi doktorum canım 31+6 yiz , çok yurudugumde yoruldugumda 3 saatte 4 saatte bir gelip geçiyor 🐣🤦🏼♀️
deletedmom351 MasalAlparslanMom Yumruk yumruk dediğin bir yere toplanması sanırım. Bunlar da kasılmalara dahil.
MasalAlparslanMom deletedmom351 toplanması farklı diye ben onları ayırt ettim kafamda 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Çünkü yumruk yumruk dediğim kısmı sanki eli ayağıyla karnımı deşme çabasında gibi hissettiriyo
Zeynepmom deletedmom351 bir yere toplanması kasılma mı oluyor yani bir tarafı şişirmesi yoksa her yerin Şemsettin olması mı kasılma tek tarafı kendi şişiriypr sanmıştım
Asrinbaby MasalAlparslanMom aynı his bende var bugün hiç durmadı. Ve arada kasiklarimda ağrı oluyor. Sanki böyle kaburgamin altını deşiyor 😂 bisey arıyor gibi ve en büyük sorunum sabahları sis uyanmak 😣
MasalAlparslanMom DidemYldrm bende yarın sorcam bi belki nst de bağlanırız. Çünkü çalışabilir raporu alıcam bebek müsaitse
Hhtce DidemYldrm aynı durumdayız bende 28+2 günlüğüm bugün aynı şey bende var ve panik oldum ağrım sancım yok ama benimde
deletedmom351 DidemYldrm Zamanı geliyor zaten 30. Hafta say artık başlar zamanla da artarak devam eder bu hissetiklerin.
CennetEsmerMelegimKahraman 31 haftalığım aynen benimde bir kaç zamandır bu şekilde kalçama bacaklarıma kasıklarıma aniden sancı giriyo...Karnım sertleşiyor bir yere toplanıyor o zamanlar bu sancıyı hissediyorum...adet sancısı gibi bazen sıcak duş rahatlatıyor normalmiş
Ezgiyns Karnım taş gibi çok sert bazen sancı giriyo karnımın sağ tarafına bazen sol tarafına o sertleşme bile zor geliyor hareketlerimi ağırlaştırıyo bende 31+6 yım
Bsa Benim de çok fazla oluyor. Çok rahatsız hissediyorum. Nstye de girdim sancı yok ama günlük yaşamımı çok etkiliyor