turgutannesi Anneler bugün kontrolle gıttım 18+5 haftalık bebeğimin hareketlerini hissetmiyordum ya yazmıştım plesanta asagıda olduğu ıcın hissetmem geç olabilirmiş bi sıkıntı degılmiş böyle olan varmı
Didemhalil turgutannesi canım ben hareketlerini hissetmekte sıkıntı çekmedim ama benimde asagidaydi yukarı çıkmaya başlamış dedi doktorum