Bhrszr Merhaba sevgili anniş adayları ben 18+1 günlük hamileyim ve şaçlarımı boyamak istiyorum çok yakın bir arkaşımda hamileliğinde boyadığını bişey olmadığını söyledi sizce ne olmalı bebişime bişey olur mu ?? aranızda böyle durum yaşayan gören var mı 🙏❤️
Tugceasel_ Bhrszr çok erken daha boyamak için ben doktoruma sormuştum 6 aydan sonra doğal saç boyası ile demişti şuan 7 inçi ayımızdayız bu hafta tekrar doktora gidicem sorabilirim sizin için tekrar
Didemhalil Bhrszr ben doktoruma sorduğumda kestirebilirsin ama boyatma çünkü kimyasalın ne kadar zarar verdiğini bilemiyoruz dedi 👍
Miskokulum35 Bhrszr Bi tanıdık kuaförlük yapıyordu. 8 aya kadar boya yapmamış kimseye. 9. Ayda yapmış bebek karnında ölmüş. Allahım yardım etsin. Bence çok acil bişey değil saç boyamak ama sizin tercihiniz
Deletedmom15 Bhrszr coook acil olan saç boyamakmı ilginç gerçekden. Benm doktorum asla izin vermedi ama izin veren doktorlar oluyo kendş doktoruna sormalısın burda kimse emin konuşamaz bu konuda
hanibazen Çoook acil saçınızı boyamanızın gerekmesi bana bir tık enteresan geldi 😅 kimyasal yahu ne gerek var kafa karıştıran bir konuda bebeğinizi riske atmanıza? Zaten evlerdeyiz bence değmez 🤷🏻♀️
Bhrszr hanibazen çok acil değişikliğe ihtiyacım var 😂😂😂😂😂 ama sormak istedim biri boya bişey olmaz dedi biri yok dedi kafam karıştı vlha 😂😂😂
Bhrszr Tugceasel_ benim arkadaşımda 3 aydan sonra problem yok demişti demeki bünye değişiklik gösterebilir ama çok mutlu olurum❤️
Bhrszr Deletedmom15 bende dedim ki bu konuda gören veya yaşan var mı sadece öğrenmek istiyorum dedim çoook acil olmasında işin tamamen espirisi 👍
Tatliheyecan Şu dönemde derdimiz saç olmamalı ama platin sarı altından kulaklara kadar simsiyah saç çıktıysada bilemem
1PrensAnnesi Bhrszr boyanın doğalı organiği yok bu mümkün olamıyo kimyasal hepsi boyamak çokta gerek değil 9ay beklenebilir yani doğunca sütü sağar boyar öyle bebeğe dönersin
Miskokulum35 Bhrszr benim acilden kastım bazılarında beyazlama oluyor oda kötü duruyor onu kastettim.