nazliakdag35 Tecrubelii anneler ve anne adaylarii 11 aralıkta beta hcg degerim 198 idi 18 aralıkta tekrardan yaptirdigimda 129200 çıktı sizce artış nasıl ?
momelif nazliakdag35 bu deger 129 bin mi 1.292 mi anlayamadm ama eger 129 bin ise asiri yukselme vr gibi geldi bana
Rabia54_ nazliakdag35 orada ki çıkan değerin kaç olduğunu tam anlayamadım birleşik yazdığın için 129 bin küsür mü
Rabia54_ nazliakdag35 tamam şimdi anladım 😊 hesapladım şimdi gayet güzel artışı keseyi görürsün bu gidişinde hayırlısıyla
Rabia54_ nazliakdag35 inşallah canım belli olmaz belki duyabilirsin ama duyamazsanda stres yapma çünkü çok normal ben 9 haftalıkken duymuştum
nazliakdag35 Rabia54_ geçen seferkinde çok stresliydim ve düşükle sonuçlandı bu sefer stres yapmamaya çalışıyorum
Rabia54_ nazliakdag35 benim de 2 kaybım oldu bu üçüncü gebeliğim çok şükür 26 haftalığım şuan kan sulandırıcı kullanıyorum inan şimdiye kadar hergünüm korkuyla geçti acaba iyi mi nasıl diye sanırım doğuma kadar da öyle devam edecek o yüzden seni çok iyi anlıyorum
nazliakdag35 Rabia54_ stres yaptikca kötü oluyorum sanirim o korku benimde hic gecmiyecek sizde bebeginizi sağ salim kucağınıza alın inşallah
Rabia54_ nazliakdag35 kalp atışı duyduktan ve hareketlerini hissettikten sonra azalıyor biraz sıkma canını amin canım sende inşallah ☺️