Arkadaşlar doğumdan sonra yanimda kalacak kimse yok hayatımda yeni doğmuş bebek tutmadım 3 aylığı bile tutamıyorum korkuyorum. Hiç bir tecrübem yok annem köyde oturuyor hayvanları var yanimda kalamaz baska kalacak kimsede yok ilk 3 4 gün gidip onda mi kalsam acaba cok yakın bize esimde benle gelir zaten yoksa evdemi kalayım yengemde hamile aramızda 2 ay var annemin yanimda evi o da bana öğretir yardim eder