Kızlar bügün doktora gittim kalp atışını dinlemeye biraz zor da olsa duyduk bebeğin kalp atışını doktor kötü bişey söylemedi ama bana bebeğin kesesi küçük gibi geldiğinde iki hafta sonra tekrar gel dedi bu kadar erken neden çağırdı anlamadım bişey var bana söylemiyor mı çok korkuyorum bakar mısınız sizde 