Dilek_25 23 haftanın içindeyim ilk gebeliğim karnımın kasılması geilmesi sertleşmesi hafif ağrıması normal mi?
13Aea Dilek_25 bende sizinle ayni haftadayim bende de sertlesme oluyor bazen bel agrisi endişeleniyorum sizin gibi hemen dinleniyorum biraz yumuşuyor o zaman
Busraveminisi1 Dilek_25 yalancı kasılmalarınız başlamış birazcık erken genelde 24 ten sonra ara ara beklenir doktorunuza bildirin magnezyuma başlatır muhtemelen bende yaşadım
Attent Dilek_25 canım doktoruna sertleşme kaç dk sürüyor ağrı ne kadar sürüyor bazen bu durumalar erken doğum sebepi oluyor yada bebek yer değişiyor o sebep oluyor 26 haftamdayım banada progestan verdi sertleşme oluyor die
Duygusuz Dilek_25 bende 30 hafta dayım kasılmalarım dan ve sertleşmeden dolayı magnezyum önerdi içmeye baslayacagım İnş faydası olur
Dilek_25 13Aea evet bende de bel ağrısı oluyor cuma günü doktor randevum var bende ona sormayı düşünüyorum neden öyle oluyor çok ayakta duran biriside değilim sade 1 saatliğine durunca falan oluyor hemen
13Aea Dilek_25 benimde oyle evde is bile yapmıyorum bende soracagim daha 2 hafta var ama icim icimi yiyor. Umarim her sey yolundadir
Busraveminisi1 Dilek_25 çok sıkıntılı bir durum değil ama desteklenmesi gerekebiliyor sık olmasın diye