bbegim Selam kızlar ben 36 haftalık hamileyim ve daha erken olmasına rağmen merak ettiğimden sormak istedim😊Normal doğum olması için daha rahat açılma olsun diye neler yaptınız😒fikir olsun bizlerede ne zaman başladı sancılarınız neler yaptınız ne zaman doğum yaptınız
0Cerenk bbegim benim 36+0 da nişanım geldi geçen hafta pazartesi, bir hafta oldu bugün 37+0 olduk, hala gelen giden yok, her gün yalancı sancılar yaşıyorum sadece😔
beyazglece Bebek nasıl gelmek isterse öyle geliyor açıkçası, bende bol bol hurma yedim, sürekli merdiven inip çıktım, son günlerime kadar çalıştım yani aktif bir hamilelik geçirdim ama olmayınca olmadı işte sezeryanla geldi 😬
bbegim 0Cerenk yaa nişan o kadar erkenden geliyor mu 😒 yada nişan olduğunu anlıyorsunuz benm dün biraz sancım vardı nst ye girdim çok az sancı çıktı ama muayenede hiç açıklık yok dedi doktor
0Cerenk bbegim doktoruma arayıp söyledim nişan dedi canım, zaten bir gün sonra gittiğimde açılmam başlamıştı geçen hafta 1 cm di, bu hafta gitmedik daha, evde takip ediyorum süreci🙏🏻
Busraozel Bende 36.haftadayım ve büyük heyecanla neler olacak merak ediyorum pilates topu almayı düşünüyordjm kimse yazmamış 😳 bi fikri olan varmı