Kızlar 25haftalık hamileyim göğüs ucum yaramı oluyo yarılıyomu anlamıyorum çok küçük göğsüm normalindede büyüme olmadı hiç bi koyu yeri genişledi bikaçgğndür giydiğim pijamalarımda tsfhortlerde hep uyandıgımda kan lekeleri göğüs ucu kısmımda kan kurumuş oluyo minicik oluyo vazelin sürüyorum neden oluyoki acaba normalmi yaşayan varmı ???