Edali87 yesilesinti gaziemirde bende . Hayırlısı olsun bende hamileyim sanıyorum emin olamadım. Grubu erken actim ama güzel oldu bence
Dilangunes Hd8 Hareketleri nasıl bebeğin? Benim sürekli hareketsiz günde 1 2 defa hissediyorum çok pasif bir şekilde hissettiriyor
Oznur2z1 Gundan p Edali87 canım ben yıllardır doğum kontrol hapı kullanıyordum adetim gecikti 4 tane test yaptım 2 taneside erken testti hepsi tek çizgiydi dr a gideyim dedim bi sorun var heralde ve hamile oldugumu öğrendim süpriz oldu ikizlerim vardı bir kız bir oğlan şimdi bir kız daha geliyor son 20 günümüz heycanla beklıyoruz 🙏🏼
Edali87 Kizlar ben test yaptım bugun labaquick ile tek.cizgi cikti regl olmadım 3 gun oldu kesin hamileyim saniodum cok uzuldum ama bedenime inanıyorum testten suphelendim.testler yanıltıyor mu yada ben mi baktim anlamadim