Tazegebe1 ben cinsiyeti öğrendiğim zaman hemen haftasonu gittim e bebekten alışveriş yapmaya insan dayanamıyor zıbın bi kac hastane cıkışı hm den yeni doğan 3 ay tulumlar aldım şubatta e bebekte her gün bir kac üründe %28 indirime giriyo herşey şubat boyunca bir gün bebek bakım vs bi gün oyuncak şubat onları halletcem
şimdi 25+3 gebeyim bebek arabası sepet beşiği park yatağı kıyafetler herşey hazır bez ıslak mendil şampuan vs kaldı onlarıda indirimde alcagımdan bekliyorum al erken deme çünkü birden almaya kalksan o kadar pahalı ki uygun aldığın halde 5 parca bişey al 300 tl aşağı tutmuyo