Ebruuka her bebek yapmıyodur belki ama benim kız tutup çekiyo yerinden çıkarıyodu bi iki umursamadım sonra baktım resmen ağzına tepmeye başladı zincir kısmı dahil komple…bıraktım ben bi ay bile kullanamadık.. hoş dışarda kaç kez emzik düşürüp çöpe attım bilmiyorum 😅