Kızlar hangi ilaçları kullanıyorsunuz doktorum ilk hamileliğin de vitamin ve kan hapı verdi 2 gün kullandım kabız oldum kesti ilaçları.Şuan doktorum kaĺsiyum ilacı yazdı onuda almadım doğal yollarla kalsiyum takviyesi yaparım die düşünüyorum.Dusuncelerinizi merak ediyorum kullanmalı miyim sizce
Valla ne yalan söylim kilo almaktan korkuyorum bu arada bebeğinin gelişimi iyi durumda