Herkese merhaba kızlar bende anne oldum 😍 Rabbim isteyen herkese nasip etsin,kimsenin elini boş bırakmasın inşallah.. Burda sabah akşam özellikle uzun doğum hikayelerini okurdum şimdi tek tek her adımı yazacağım 😍
Öncelikle başından beri normal doğum istiyordum ve şunu söyleyin kan aldırmaya giderken sağlık ocağının kapısında bayılan bi kız düşünün ya da diş ağrısını günlerce çekip sırf iğne vuracaklar diye gitmeyen biri olarak yazıyorum 🙄 Normal doğumu çok istedim son haftalarıma kadar elimden geleni yaptım squat, pilates, hurmalar, çaylar vs fakat 36.Haftamda bebeğimin 3600 olduğunu söyledi doktorum biraz iri bi bebek zorlar ama deneriz dedi daha sonra 38. Haftamda 3800 olduğunu alttan uyarı vereceğini ama bi iki güne doğurmam gerektiğini yoksa normal doğum olmaz,bebeğin omzu vs takılabilir istersen sezeryana gün verelim dedi o an bütün korkum basıma geldi modum düştü risk almak istemedim bebeğim yeterki sağlıklı olsun diye kabul ettim 39. Haftaya Pazartesi’ye gün alıp çıktım bu arada unutmadan 2’li taramam temizdi aynı şekilde detaylı ulturasonumda ama 4’lü taramam riskliydi hamileliğimi mahvettim ama o testlerin gerçekten doğruluk payı yok kızım çok sağlıklı ❤️
Pazartesi’ye kadar tüm sezeryan hikayelerini okudum o bi hafta geçmedi herşeyim zaten hazırdı gün geldi iğne vurulmayan ben ameliyata gidiyorum resmen 😂 sabah 8’de orda olmamız söylenmişti gittik yatış işlemlerim yapıldı 1 hafta öncesinden tahlillerimi yapmışlardı sonra odamı verdiler özelde yaptım bu arada sonra odaya çıktık 15 dk sonra kıyafetlerimi getirdiler giyindim 15 dk sonra damar yolu için geldiler sonra sıranız gelince alacağız dediler bi yarım saat sonra geldiler beni almaya ben kurbanlık koyun gibiyim o ana kadar ağlayamadım bi tutukluk oldu eşimi annemler yakınlarımı odada bıraktım ağlarayak doğumhaneye indirildim orası da öyle beklediğim gibi bi yer değilmiş küçük bi oda sanki herkes rekax bi abla vardı ilgilendi benimle bak canın yanmayacak anlamayacaksın diye ve Kızlar gerçekten öyle oldu bütün samimiyetimle söylüyorum iğne bi damar yolu kadar açıldı hemen uyuştum birileri dokunuyor hissediyorsunuz ama acı yok çok midem bulandı söyledim havlu koydular kusabilirsin dediler ama ilaç verdiler iyi geldi sonra kızını çıkarıyoruz baskı hissedeceksin dediler bi bastırdılar kızım çıktı ahh ne tatlıı bi kaç foto çekildik onu götürdüler toplasanız yarım saat kaldık sonra birlikte yukarı çıkardılar asıl sezeryan sonrasında başladı 😂 4-5 saate uyuşukluk geçti hafif adet sancısı gibi sancım olduı bi kaç saat dayanılmayacak gibi değildi ilk kalkış biraz zordu ama iyi yürüdüm daha yürütselerdi giderdim sonra yattım sontamı çıkardılar vs ama ondan sonrası zordu kızlar ütü basıyorlar gibi yanmalar oldu dikiş yerlerim de WC ye kalkmadım hep hasta bezime yaptım öyle olukça daha çok morelim bozuldu sütüm geldi kızım emdi şükür ama bi kaç defa kalkmam gerekiyordu zor bela kalktım ama hiç geçmeyecek sandım 2. gecemin akşamı iyiydim kendi kendime yürüdüm WC ye girdim kendim yatıp kalktım hastaneden çıkacağım gün 3. Günüm daha da bi güzel geçti bol yürüyün Kızlar ne kadar çok yürürseniz o kadar kolay atlatırsınız..Eve geldik 3. gün hiç oturmadım hafif hafif yürüyordum oturmamaya çalıştım bu gün 4. Günüm daha da iyiyim kendim emziriyorum üst baş değiştiriyorum kızımla ilgileniyorum muhtemelen 10 gün sonra tamamen eski halime dönerim gazım uyuşukluk geçince hemen çıkarttım dün büyük abdestimi de yaptım eve geldiğim gibi duşumu aldım yara yerim acır diye çok korktum ama su geçirmez bant vardı hiç acımadı bile bi kaç güne de korsemi takacağım sütüm geliyor ama kızım hep uyuyor uyandıramıyoruz 😂 göğüslerim taş gibi resmen çok acıyor dokunamıyorum hafiflesin diye sağıyorum sağdımı emmiyor çöpe gidiyor 😞 lansihon krem aldım emzirirken aşırı acıdı bu gün biraz daha iyi ama önden alıp kullanın ben hastaneden çıkınca aldım meme ucum var ama bazen tutmuyor arada silikon uç takıyorum..Öner’i olarak ben çok terlerdim ve yara açımdan basen kalkamadım WC ye altıma kaçırdım 3-4 takım pijama değiştirdim, hasta bezi alın don gibi olandan,göğüs pedi kurtarıcım resmen bu şekilde kızım 3820 kg doğdu sorularınız varsa yanıtlarım şu an aklımda olan bunlar 😍