20+3 gebeyim, bugün detaylı ultrasyona girdim ve bebeğimin kalp kapakçığı yetmezliği olduğunu öğrendim… Bu durum değişebilir dediler fakat pek okuduğum bilgiler doğrultusunda olumluya dönen bir durum olmadığını gördüm. Bu durumu yaşayan anne adayları var mı acaba