masallarin kizlar tursunun resmen suyunu icime ceke ceke yiyorum ustunede cikolata varmi bnm gbi cilginca aseren :)))(
Cevirmenanne masallarin aman allahım işte beeen 😃 lahana turşusuna çikolata süre süre yedim ilk haftalarda çok normal :))))
28umran52 masallarin malesef hiç bişey yiyemiyorum aşermek ne bilmiyom bile 25 haftaligim valla iştahim yok 3 ögün yemek zor yiyorum
masallarin Cevirmenanne inanmazsnz az once lahana tursusunun ustune hemen bi dolu cikolata yedim bi dunya zimbirtilar war ilk 3 ay cikolata yemeyn fln diye ama cnm ckiyo napaym isllh bse olmaz herlde :)
aaff2297 Gozde2625 aynen benim gibiii 9 aya girdim hala neyi aserdiyimi anlamiyorum cok garip bir hamilelik iste😀
Cevirmenanne masallarin valla ben hiçbir şeyi takmıyorum hamileyim anacım ben , her şeyden de yiyorum valla 😀
umaydurununannesi masallarin tatlı normaldr asırı yıyen bı ınsandım baklavanın yanında waffle yedıgımı bılırım ama resmen suan yıyemıyorum az once bı kavanoz tursu yedım 😁😁 uzerıne 3.4 bardak cay bırazdan bulantım baslar zateb aksamları açım yemek yok
masallarin umaydurununannesi genelde hep tursu cikolata aserilirmis zatn :))) bnde wala bi elimde cikolata digerinde tursu war
umaydurununannesi masallarin cıkolata yersem ılerleyen saatlerde cıkarıyorum tatlıda oyle bana lımonlu seyler olcak eksı olcak acı olcak🤣