Haticemlk 8 haftalık hamileyim 2 gündür kanamam var ilk gebelik çok güzel geçmişti bu bebeğim aşağıda bir yerde döllenmiş doktor zamanla yukarı çıkacak dedi böyle gebelik geçirip sağlık lı doğum yapan var mı? Bu Arada iğne vuruldu ve progestron ilaç alıyorum