tazeanneeeeeeeeee Arkadaşlar canım cips çok istiyo ve yiyorumm ama sonradan vicdan azabı çekiyorum yaaaa 🙈 zararlı şeyler bebeğe geçiyo diye… 29 haftalık gebeyim ne olacak bu halim 😏😏😏😭😭😭😭😭 Artık yemicem 🙄
Hafsa128 tazeanneeeeeeeeee ben de yiyordum fakat tansiyonum yükseldiği için bıraktım. Tuz çok zararlı 😔 ben zararlı olan ne varsa hamilelikten sonraya erteledim artık🤷♀️
Suzii-90 tazeanneeeeeeeeee ya benimde istiyo bir kere yedim çok az 19.haftadayiz eşim de diyo doğumdan sonra yersin insanın canı çekiyo yaa
Nuray23 tazeanneeeeeeeeee vallahi bende arada bir yedim yiyorum. Onceden canim cok cekmezdi de simdilerde cok istiyor😬
Kbraozkn tazeanneeeeeeeeee hiç sorma deli gibi istiyor benim canımda ama frenliyorum kendimi yemiyorum
tazeanneeeeeeeeee Ya inan önceden bu kadar değildim ama şimdi diyorum ha bire yiyim hafta 1 bazen 2 😅😅 yasak olan şey daha tatlı geliyor galiba insana
Semabkr tazeanneeeeeeeeee bana da tatlı yasak ama ben arada kaçamak yapıyorum 🙈 sonrasında vicdan azabı çekiyorum ama yinede yiyorum. Şimdi cips yiyorsun ama 32 den sonra istesende yiyemiceksin mide bebek yukarı çıktığı için baharatlı birsy yedigin anda yanacak miden
Semabkr tazeanneeeeeeeeee 30 a kadar iştahım baya iyiydi sonra kesildi bebek sıkıştırıyor çünkü mideyi şimdi her yememde gaz bombası gibi dolaşıyorum afedersin alttan üstten çıkıyor. Hele baharatlı yiyecekler, soğanlı sarımsaklı yemekler off 😌😌
symslmz tazeanneeeeeeeeee az önce fıstıklı cheetos yedim asla pişman değilim bir aydır ağzıma sürmüyordum 😂
mucizekese tazeanneeeeeeeeee bende yiyorum😂😂 ilk zamanlar cok üzülüyordum ama artik alıştım galiba 😂 ilk aylar mide bulantımı doritos kesiyodu bi tek yada bana oyle geliyo
TDE tazeanneeeeeeeeee ben de yiyorum ama kendime sınır koyuyorum. Patates cipsinden beş tane yiyorum küçüklerinden:)