Seher112 eger size duzenli odeme seklinde gelmiyorsa ogretmenlerin anlattigi gibi, ulkede ozel devlet tum calisan anneler aliyor bu parayi. Dogum hakki, yani almamaniz imkansiz. Simdi mesela ben bi ay sonra 8. Aya girecegim, belgeyi verince(32. Hafta) sonrasinda maas alma islemim bitecek, dogumdan 8 hafta sonra o donemki maas yerine verilecek ucretin hepsi toplu olarak sgk dan yatirilacak. Sizin kurumda belki iki parca da belki bu sekilde tek sefer olacak sekilde bildiriyordur, duruma gore alacaksinizdir