Selam Hanimlar. Suan 38 haftalık hamileyim.
B streptokoklar testi ni yaptirmistim doktor aradi pozitif cikti dedi. Internette okudum baya kötü seyler yaziyo dogun esnasinda bebege bulasinca agir enfeksiyon falan oluyomus bebekte. Icime korku geldi simdi. Basina böyle birsey gelen oldu mu ? Normal dogum yapabildi mi? Ne olcak simdi hic birsey bilmiyorum.