Mls_mls02 Çok korkuyorum kızlar 8 hafta 3 günlüğüz ve çok halsizim sürekli kusuyorum hiçbirşey yiyemiyorum verilen ilaçlarda fayda etmiyor. 🤢🥺doktorum kesinlikle hastaneye yatmam gerektiğini söylüyor ne yapacağım bilmiyorum 😢
Glnzdnz58 Mls_mls02 bende oyleydım yatıtcaktı ben yatmadım bır cocugum daha vardı bakcak kımsemde yoktu 5 gunluk serum vermıstı
merveklyc Mls_mls02 Çok kötüyseniz yatış yapın bence korkmayın bende yatmıştım benim lekelenmem olmuştu ama sizin gibi hastalar da vardı daha iyi kontrol altında olmak
imren91 Mls_mls02 Yengemin de aynı şekilde oldu. Serumlar yedi sonrasında kendine geldi. Doktorunuz neyi uygun görüyorsa yapın bence, daha da kötüleşebilirsiniz yoksa
HavvaMerve Mls_mls02 Bende öyleydim serum çok etkili oldu gözümü açmıştım korkma canım geçer bu günler de inşallah
23_dml Mls_mls02 benim ilk hamileligimde oyleydi su icsem bile hemen cikariyodum ben de uc gun hastanede yatmistim serum verdiler eve gelince daha da iyiydim kusmalarim azalmisti
Nuray23 Mls_mls02 bende oyleydim cok kotu oldum hastanede yatircakti. Serumlari aldim 5 tane koca koca valla kendime geldim enerjim yerine geldi bu gece yatrcaktim ama masallah iyi gorunuyosun dedi cikmak istermisin dedi bende yatmama gerk yok cok daha iyiyim dedim ciktim. Serumlar on numara ya 😂😂 kesinlikle yatirmak istiyosa yat serumlarini al 👍😊