Kiymtaysenur Göbeğimin hizasında biraz yan tarafım ağrıyor karnım yani belim de ağrıyor biraz acaba rahim büyüdüğü için mi araştırdım öyle diyor ama size de böyle oluyor mu
Elfffcnnn28 Kiymtaysenur bebek büyüdükçe o ağrıların hep olur arada kramplar girebilir sağdan sola soldan sağa dönüşlerde korkma normal hepsi önemli olan kanaman olmasın
Kiymtaysenur Elfffcnnn28 yok kanama yokta karnım çıktı biraz büyüdüğü için ama çok rahatsız ediyor birden sancı yapıyor
Elfffcnnn28 Kiymtaysenur normal onlar ben 24. haftayı doldurdum gebeliğin başından beri rahim bölgemde bi sızı var otururken kalkarken gece uykumda dönerken sancı şeklinde kramplar giriyor sırt ağrısı hemen hemen hergün bebek büyüdükçe bu ağrılar da büyüyor malesef
Kiymtaysenur Elfffcnnn28 bende dün elimi karnımın altında gezdirdim bi sertlik hissettim acaba bebeğimmiydi yoksa rahim kalınlaşıyor ondan mı
Aysgog Kiymtaysenur Normal bence ya rahim büyüyor.Yine kontrole gidersen sor tabi doktoruna.Ben kasığımda hissederdim onu ama göbek çevremde değil