glsnseven Merhaba sevgili anne ve anne adayları❤️ Minik oğlumuzun isimi için sizlerden öneri almak istiyorum görüşlerinizden mahrum etmeyin☺️
Sermec27 glsnseven cinsiyetimiz belli değil ama oğlumuz olursa eger ismi Muhammed Talha olcak inşallah 🤲 🥰
Elfffcnnn28 glsnseven benim büyük oğlum 1 yaşında adı Ulaş Ata 3 ay sonra da küçüğü geliyor o da Uraz Deniz babasi Ateş diye tutturdu ama en son kıyamadı bana habire Deniz deyip durunca kabul etmek zorunda kaldı 🤣
Elf0305- Benim oğlum olsaydı emir efe yada emir kaan koyucaktm ☺️ Ama kızım olcak inşallah Güzel isimler bence ☺️☺️