Secuuss Merhaba kızlar umarım iyisinzdirr🌸🌸🌸 11+2 yim bugün sağlık ocağı Desiferol adlı damlayı verdi bana. Siz ne zaman başladınız ve ne kullandınız? Başka bir şey verdiler mi size?
Busbushatun Secuuss tahlıl yapıp mı verdıler canım genelde ezbere verılıyor oyuzden soruyorum bı eksıklıgınız yoksa kullanmanıza gerek yok doktorunuza danısın banada vermıslerdı
isilayaslan32 Secuuss banada verdiler kullanmadım doktoruma sordum kullanayımmı diye hayır kullanma dedi bnde kullanmadın
Secuuss Busbushatun yok canım tahlil yapmadılar ama ben kendim gidip perşembe yaptıracağım evet ezbere verdiler birde ben sordum o şekilde verdi sormasam umurlarında değil 🤦🏼♀️
Smysmysmy Benim demir eksik çıktı sağlık ocağında. Doktoruma söyledim damla verdi kullanıcam 11+2 yim ben de