Busra3509 canım ben nabzımda sıkıntı yoktu hatta kalbimdede benim sorun beynimde😂😂 ben 5 yıl önce babamı kaybettim oğlum küçüktü hiç tepki veremedim inanırmısın mal oldum resmen öyle herkese baktım salak salak 2 ay sonra bende rahatsızlanmalar başladı bi gece atak geçirdim sandım kalp krizi acile gittimizde 158 di nabız ama ilk kaçtı bilmiyorum hiç serum oksijen diyazem yaptılar sonra ben kardiyoloji dr dolanmaya başladım 5 6dr a gittim hepsi bişeyin yok dedi genel cerrahiye gittim göğüs ağrıyo ama kalpten değil diyo dr dedim cerahide göğsünde bişi yok dedi akciğerlerime baktırdım göğüse vuruyo ağrısı diye en sonunda psikiyatri ye gitti ne zaman ilaç içtim ben toparlamaya başladım ama o ilk 1 yıl hep acile giderdim göğsüm ağrıyor kolum uyuşuyo diye şimdi ise gebelikte ilacı bıraktım geri çekilmeşer oldı ama çarpıntı yoktu 17 haftada çarpıntı başladı kardiyoloji dr ma gitti yine holter taktı hamilelikten olabilir dedi panik atakta etkiler dedi yine 2 ay sonra muayene oliö dedim bu sefer ritim bozukluğu çıktı nabız yükseliyor ama 90 civarında arada 43lere iniyo düzensiz atımlar var bende dr şey dedi 1 tık dur 1 tık atçana dedi şuan 1 tık 1tık 1tık atıyo dedi oda seni rahatsız ediyo dedi ritim holter takıldı 15000 atımın altı dedi üstü zararlı tehlikeli dedi belock verim rahatlarsın dedi 25mg iç çok çarpıntı gibi hissettinde akşam bi 25 daha iç dedi bebek için zararı yok dedi ozaman 27 28. Haftadalardaudım şimdi 33 olduk benim hikayem böyle inşallah açıklayıcı oldu biraz uzun oldı ama 🤭 sana hangi ilacı vermişti psikiyatri taşikardisi için ilaç neden verilmiyormuş