Ec0709 canım benim 2. Doğumum olcak nasipse sezeryan olcak ilkide sezeryan.. Bende ilacı pandemiden dolayı 20den 30a çıkarmıştı psikiyatrimle konuşup dedim acaba 40 mı içsem bi süre bu ara darlanıyorum göğüs ağrısından demiştim 1 ay kullandım 40 mg paxera hamile kalınca ansızın hemen bıraktım ama ilaç geri çekilirken çok yordu ama şuanda beni ritim bozukluğu yoruyo bendeki türü erken atım prematür ritim bozukluğu dedi nabız 90 lara çıkıyo sonra 43 lere kadar iniyı yavaştan anksiyete sanırım en büyük sebebi