Merhabalar bugün 32. Hafta çalışamaz raporu almak için gittim hastaneye kendi doktorum yokmuş başka doktor ilgilendi ve sonra NST istedi. İlk kez girdim bebek uyuyor derin nefes al dediler sonlara doğru uyandı. Doktor sonuca bakınca NST guzel dedi. Ne demek oluyor neye göre güzel neyi gösteriyor kendi doktorum olmadığı için detaylı soramadım