Sermec27 Damla4150 12+4 haftalık hamıleyım şimdilik en fazla 1 bucuk litre içebiliyorum 🤦♀️kış hava cok soguk ama artırmam lazım
Gizemceylan Damla4150 bardak değil de litre hesabı yapıyorum 2,5 litre içmeye çalışıyorum şu an ama çok başarılı değilim henüz 😅
Rolria Damla4150 Hiç saymadım ama 1 litrelik şu şişem ve günde en az 5 su bardağı sabit.Çok severim suyu 😍
Ght 32+5 baştan beri anca 2 litre bazen biraz geçiyordur normalde hiç sevmem suyu ama çocuğum için koyuyorum yanıma surahi bardak içiyorum yani
pitircikannesi1 Damla4150 2 buçuk 3 litreye yakın içiyorum hergun. Ama hamile olduğum için değil normalde de bu kadar içiyordum su hayattir benim için onsuz bir hayat düşünemiyorum o kadar çok seviyorum yani 😀😀
Asude967 Damla4150 31 hafta içindeyim hamileliğimin başından beri hergün 3 litre içmeye özen gösteriyorum
Elifyali Damla4150 2,5 3 litre iciyorum… Onceden su ne bilmezdim sonra yanımda suyumu tasiyarak her an aklımda yanmda diyerek iciyorun alistim… Sizde su sisesi alablrsnz yaniniza…
Nuray23 Oy oyyy en cok zorlandigim su icmek. Normalde de suyu hic sevmezdim asla aklima gelmiyor. Simdi gun icinde 3 tane 0.5lik icmeye calisiyorum.
Asyaayaz1 Normalde bile su içmeyen biri olarak doktorum şuan günde 1 buçuk litre içmelisin dedi dayanıcaz artık içmeye😖
0101sevo Damla4150 su benim için hep özeldir hamile kalmadan öncede hamileliğimdede 4 lt altında inmez çok severim çok içerim 🤗 (Çok diyenler olacaktır hayır değil çünkü herkesin vucud kilosuna göre su ihtiyacı var benim de 4 lt )
Tugba_0 Ya kızlar ben hamile olmadan önce 2 buçuk litre su içerdim daha fazlasını da İnan şuan 1 buçuk litreyi zorla içiyorum çok acıktırıyor bide artık tuvalete gitmekten bıktım bu arada 27 haftalık hamileyim