Merhaba gebeler☺️ Size bir soru sorucam yaklasık 17-18-19. Haftalarda karnımda ara ara tuhaf agrılar can acıtıcı değil ama böyle iğneler gibi ağrılar hissediyorum. Bugun namaz kılarken de karnımda bebegın hareketlerımle beraber hareket ettıgını hıssettım. Anlatabıldım mı bılmıyorum yanı bebek zaten bu haftalarda hareket edıyor ama dedıgım sey sankı hareketlerim ıle kesem tukarı asahı sağa sola kayıyor gibi. Sizde myle birseyler hissediyor musunuz yoksa ben mi cok kendımı dinliyorum 🙄 artık paranoyak oldum hem hamılelık hem corona haberleri 😕