hna_aa benim 34 civarı çıkmıştı prolaktin pazartesi perşembe yarım yarım şeklinde kullandım bu ilacı zaten içinden 2 tanecik ilaç çıkıyor çok şükür ilaç bittikten sonra bi kere adet oldum sonraki ayda bebiş olduğunu öğrendik sağlıkla kucağımıza alalım inşallah darısı başına olsun sağlıkla, hayırla 🙏😊 ilacını kullan tekrar kan ver bence hâlâ olması gereken seviyeye düşmemişse bi doz daha ilaç verebilir benim bi kere kullanmam sonrası 21,5e düşmüştü o yüzden bi doz daha vermemişti.