Benimde geçen hafta cuma olmuştu lekelenmem 1 damla kahverengi şeklinde. Hemen doktoruma gittik 8+5 haftalığız bu arada. Kese çevresinde kanama olmuş dedi. Progestan ilaç ve iğne verdi tabi hemen kullanmaya başladım. Bugün 5 günüm ve bir daha yaşanmadı lekelenme. Ama iğne mahfetti beni sağ tarafıma dönemiyorum bile. Ne zaman geçer bu ağrı dün 2. vurdurduk.