Minikbademinannesi Kizlar 17+1 haftaligim göğüslerim asiri büyüdü ve dokunamiyorum ic camasiri takamiyorm dun gece fark ettim göğüslerimde nokta nokta kirmizi birşeyler var sizde de oluyo mu boyle seyler tetenoz asisi vuruldunuz mu
Ohaezgi Minikbademinannesi o haftalarda benim göğüslerimde ağrıyodu ama kırmızı bişeyler çıkmadı tetanoz aşısı oldum tabiki😇
Bsmlh Minikbademinannesi benımde aynı oldu iç çamaşır bedeninizi büyütün bende takamadım 1 h patlayacak gibi oldu geçti
Ohaezgi Minikbademinannesi benimde aşı bilgim yok ama ebe olman lazım dedi oldum bende bi zararı yok bebeğime bişey olmasın diye oldum mecbur. İnternetten araştırabilirsiniz
Rozalinda Ben de tam 17 haftalıgım tetanoz için 20. Haftada falan gidicem henüz erken dedi dr um. Göğüsler evet büyüdü ama ağrı vs yok
Hey123 Bende tam 17 oldum bügün. Aşı olmadım bu konuda bilgimde yok. Göğsüm ilk haftalarda acımıştı ağrıtmıştı. Şu an hiçbişeyi yok şükür. Çatlak kremi aldım yeni. Onu kullanıyorum.🧿
Hey123 Minikbademinannesi lierac kullanmaya başladım daha yeni. Daha önce 5 kilo almakla basenimde yırtıklarım olmuştu. Doğum kiloları bana neler yapar bilemiyorum. Muhtemelen çok çatlayacam umarım faydası olur