Suna11 bal.tarcin çörek otu yaz nete ordaki tarifi denedim yumurtayi buyutuyor mus. Sabah akşam ac iken suyla cignedim yuttum.Bu cuma için sıra aldım doktorum 25 inde kontrole gel hormonlarına tekrar bakicaz demişti.dostinex verdi kullaniyorum da parlaktım biraz yuksek cikti benim diger hormonlar güzel. Doktora gitmek istediginde unutma sana sorarlar illaki ben 8 ay lik evli iken gitmiştim bakmislardi kimi doktor 1 sene dolmadan kabul etmiyor.Oyle bi lüksü yok aslında 1 senelik evliyim deyip muyaneye giden arkadas im vardi 😊😄 her yolu deniyoruz cocuk icin. Talep ettikten sonra hormonlara falan herseye bakmak durumundalar .o zaman lar agrili adet geçiriyordum bi guzel.muayene ettirmistim kendimi. Mutlaka gitmediysen bi gorun doktor lar inatcidir ilk sene onemsemez lafi uzat anlat daanlat o zaman bakar inan ufak tefek sebebler yüzünden aylarca yıllarca oteleyip kendimizi üzüyoruz.Artik özel hastaneye gidiyorum devletteki doktorlar la bas edemedim ;) gencsin dene gencsin yeni evlisin ,goruyorsun o hormonun yukseldigini ne diye tedavi etmiyosun kendiliğinden dusurmemi bekliyorlar .insallah onumuzu gorup ilerliyoruz hayırlı sonuçlar alırız Allah in izniyle.