Nihayet bende yazabiliyorum Doğum hikayemi bal oğlum 42+0 da doğdu ben çok korkuyodum bişeyi var doğmuyor diye ama çatı kemiğim çok dar olduğu için doğmuyormuş ve ozamana kadar hiç bir doktor çatıma bakmamıştı devlet hastanesine gidiyordum hep 42 haftalık olduğum gün sıra alıp muayene oldum ve doktor yatış verdi bütün doktorlar yanıma geldi hepsi benimle uğraşmaya başladı çatıma baktılar ve normal imkansız dedi sezeryan önerdi ailene haber ver dedi bende tabi bi korku başladı hemen eşimi aradım ben ameliyat giriyorum hakkını helal et dedim kapattım eşim o kadar çok korkmuşki 16 30 hazırlık için geldiler giydirdiler beni ve hemen ameliyata alındım korkmuyordum fazla ama sonta takılması hepsinden zordu benim için çok canım yandı çünki belimden iğne yapacaklarında ağlamaya başladım çok iyilerdi doktorlar hemşiler çok ilgilendiler benimle konuşuyorum doktorla hissedersem nolack derken oğlumun ağlama sesi geldi 16 58 de doğdu miniğim şimdi uyuyor yanımda 8 günlük olduk bile ama o doğduktan sonra başladı herşeyim göğüslerim şişti ve ememedi kaç gün mama verdim piskolajim allak bullak oldu herşeye ağlamaya başladım eşimi çok özlüyorum hiç ona vakit ayıramıyorum sağolsun çok yardımcı oluyor ama lohusa piskolajisi herşeyden zormuş hakınızı helal edin uzun oldu hepinize hayırlı kolay doğumlar diliyorum herşey gönlünüzce olur inşşşalh 😍