Bonciko Arkadaşlar Kraft ın herhangi modelini alan veya kullanan var mi acaba ? Almak istiyorum ama modele karar veremedim
Epifenomen Bonciko Kraft cockpit kullanıyorum kabin tipi çok memnunum Craft kalitesi zaten malum. Kabin boy olması ve tek başıma kullanabilmem tekerleklerinin güzel olması sürüş yaparken takılmaması beni çok cezbetti 2 aydır kullanıyorum. bebeğimi eşim olmadan tek başıma dışarıya çıkarıp hava aldırıyorum kullanımı çok rahat öneririm
Damlahtp Bonciko ben kraft cocpit Aldım iyikide onu almışım hem kaliteli manevrası iyi hafif kabin boy yenidoğana uygun ee birde kraft kalitesi olunca çok iyi oldu :)
KubosM Bonciko Kraft venice kabin boyunu tercih ettik canım bizde arkadaşımdan gördük çok rahattı kullanımı tek başına heryere gidip geliyordu arkadaşım 🌸 memleketten uzak olduğumuz için sürekli uçak yolculuğu yapıyoruz uçaktata rahat ederiz diye tercih ettik
Mammimammi Bonciko fit kullanıyoruz 4 yıldır. 3.bebegi büyütecek. Gerçekten iyi bir araba. Servis konusunda da çok iyiler. Mesela 2 yıl olmamıştı garantisi devam ediyordu. Bizim hatamız yüzünden tekerlek yerinden kırıldı. Kardeşim oturmuştu çünkü. Neyse gönderdik yapıldı geldi. Geçen yıl aynı yerden yine bizim hatamız yüzünden kırıldı. Garantisi bitmişti. Yinede ücretli yapılsın diye gönderdim. Beni aradılar. 2.kez aynı yerden kırılıyor siizn hatanız olsa da fark etmez. Aynı sorunu tekrar yaşamayın biz alt modülün yenisini gönderiyoruz dediler. Hiç ücret almadan garantisi bitmiş ürünün yerine yenisini gönderdiler. Malı sattım bitti gitti kullanıcı hatası gibi durumlara girmiyorlar. Malının arkasında duruyorlar.
becbz Ben most aldım, travel sistemde en hafif bebek arabası. Henüz kullanamadık ama incelediğimiz kadarıyla da oldukça hafif, sürüşü çok rahat 😊 Kraft belli ediyor kendini her zaman 😊