Firdevs2016 Merhaba anneler 27+2 gunluk gebeyim ama bebegim ultrasonda 29+2 gunluk cikiyo gelismide 29 haftaliga gore benim gibi olan var mi acaba bi sorun fln yasadiniz mi ilerde olmasi gelisiminin kotu bisey mi
sumeyye60 Firdevs2016 Merhaba benim oğlum da 26+1 ama 1148 gram. Doktor 1 hafta 10 gün kadar ileride dedi ama kaygılanmıyorum çok şükür her şeyi normal. Gebelik şekeri de yok. Sağlıklıysa sorun değil önden gitmesi. Bebişiniz tombik doğabilir 😊
diyhomelif Firdevs2016 benimde öyle hatta şöyle 29um şuan 31 çıkıyor ama 32 gibi boyu maşallahı var 🧿 baba anne kemik yapısı,dnası genetik yansıyor yani
Asi_0658 Firdevs2016 endişelenecek bisey yok bebeğinizin gelişimi iyi demekki bende 18+4 gittiğimde bebeğim 20+0 görünüyordu gelişimi çok iyi dedi dr
LLeylaa-12 Firdevs2016 şimdilik endişelenmeyin ama yemenize dikkat edin. Benim bebeğim de 2.5 hafta önde bu yüzden normal Doğuma engel oluyor.
prensmusta Firdevs2016 Ben haftası önden giderse erken doğar mı diye sordum doktoruma,erken doğuma sebep olmazmış ama normal doğuma engel oluyor işte 🙄 biZde hep 2 hafta ,3hafta önden gidiyoruz,kilo olarakta öyle ,sezeryan olucaz o yüzden😬
Firdevs2016 prensmusta simdi kacinci haftanizdasiniz ? Benim de aklima direk erken olur mu diye geldi
Tugba1421 Firdevs2016 benimde 1 hafta 10 gün önden gidiyor doktorum keyfi yerinde bi sorun değil sadece gelişimi önde dedi
Firdevs2016 Cok sukur sagliginda bi problem yok gelisimi onde olmasi kotu bisey degil o zamn icim rahatladi 😊
prensmusta Firdevs2016 biz 37haftalıkken 40haftalık gözüküyorduk mesela,,yinede erken doğum olayı olmadı,şimdi 38+3üz,cuma günü 39+0 da sezeryan olucaz nasipse☺️
Firdevs2016 prensmusta rabbim hayirli dogumlar nasip etsin sagsaglim kucaginiza alin insallah bebisinizi😊
svmm Firdevs2016 benimde 1 hafta 10 gün önde gidiyor iyi bişey aslında benim beyninde kist çıkmıştı detaylı ultrasona girdiğim zaman oradaki doktor söylemişti kisti yok olmuş hatta gelişimi ileride olan bebekler sağlıklı olur sendrom yaşanmaz demişti ne kadar doğru bilmiyorum ama öyle demişti