Edosummm geçmiş olsun canım bende faranjit olmuştum ilk haftalar doktor antibiyotik bitkisel şurup falan verdi ama hiç birini kullanmadım en iyisi doğal yöntemler herşeyi denedim 🙂 bol bol ıhlamur iç brde tereyağında pekmezi pişirip azcık karabiber ekle sıcak sıcak iç bogazların öksürüğün geçiyor bir kaç kere yap belki sende faydasını görürsün