Bugün 39. Hafta olarak kontrole gittim. suyumuz çok azalmış. Hemoroiti de kontrol etti. Vajinismus da var dedi. Nst de sancı felan yok. Yarın doğumu başlatıyoruz İnş ☺️ saat 8.30 da giriş, 12 de doğum. yay burcu bitişi oğlak burcu başlangıcı olarak bir de 22 Aralık geliyormuş vs derken gerçekten öyle oldu 😄 detaylı olarak doğumdan sonra yazarım ayrıntıyı müsait olduğum zaman. okumasını hep sevdim sizlere de yardımcı olmak isterim. ☺️ Benim gibi yarın doğum yapacaklar var mı? Tahlilleri vs hallettim. Anestezi uzmanı ile yarın görüşsek olur mu? Ve spinal anestezi için dikkat etmem gerekenler, önerileriniz var mı? konuşalım istedim ☺️