Arkadaşlar gecen hafta 3 kere test yaptım negatifti bugün adet günüm normalde günü günüme saatim bile geçmeden aynı saatte olurdum ama hala olmadım mide bulantım var sırtım agrıyor test yapmaya korkuyorum yine negatif dir diye bu durumları yaşayıp hamile olan varmıı