Mineust Düşük önleyici iğne canım ya. Kanaman falan olduysa yada riskli gebelik varsa veriyorlar bebek tutunsun diye
masallarin merveklyc ne kdr sure kullandiniz acaba bnde haftada 3 kere kullandm 4 hafta kdr tup bebek gebeyim smdi progestan fitil kullaniyrm hafif lekelenmelerm oluyo fitile gecince igneyi kestide doktor
merveklyc masallarin 3 hafta kullandım haftada bir olacak şekilde iğne bitince de fitile devam ediyorum dediğiniz gibi
Seher- Kv- 22.haftamda sadece bir damla lekelenmem olmuştu doktor her ihtimale karşı iki tane yazdı bir sorun görmemesine rağmen.Bir hafta arayla kullandım iki tane canım içim daha rahat etmişti her ihtimale karşı
Sedosunuz 35 haftalık hamileyim 20 haftadan beri kullanıyorum haftada1 1 şeklinde erken doğum yaptığım için yazmıştı banada rahim duvarını onarıyor kalınlaşmasını sağlıyor diye biliyorum