Smyye_97 Merhaba arkadaşlar, benim adetim 7 gün geçti normalde her ay düzenli olurdum bu ay gecikme oldu test aldım tek çizgi çıktı. Yeni olduğundan çıkmama ihtimali var mı?
Kaderimm Smyye_97 tatlım yeni olduğunda silik bı çizgi çıkıyor ben adetimden 5gun önce yapmıştım silik bir çizgi çıkmıştı. Ama her test çubuğu güvenilir olmaya biliyor içinde supe kalmamasi için bı kan testi ver istersen
hhulyas Smyye_97 7gün az değil aslında silik de olsa çıkardı. benim öyle olmuştu. ama yapilan teste göre de hassasiyet farklı olabilir.
haziranin25i Smyye_97 adetinizin gecikmesi 7 gün olmuş genelde gebelik olsaydı silik bir çizgi belirirdi. Aklında soru işareti olmaması adına kan testi vermeni tavsiye ederim. Bazen gebelik testleri yanıltıcı olabiliyor çünkü
Mavi21 Smyye_97 test olarak guvenirlr bildgim 40 liralik predector mi neydi o var di yada istersn kan testi ver onda kesin cikar canim
hhulyas Smyye_97 üstünden aylar geçti hangi markayı aldığımı hatırlamıyorum ama netten yorumları okuyarak almıştım ben de.