Tsh degerim 0,111 cikmis ne anlama geliyor dusuk mu yuksek mi doktorum bir dahaki ay bidaha bakip ilaca baslayabilirz dedi aciklama yapti ama telefinla konustugumuz icin pek bisy anlamadim ilk hamilelegim de de zehir li guatr olup kaya tuzunla atlatmistim bu da oyle mi acaba ama ozmn degerim yuksekti hic bisy anlamadim bu durumu yasayanlar var mi