Dselda bende de oluyor ben 2 sene önce ameliyat olmuştum normalde de bazen oluyordu ama hamilelikte daha çok oluyor otrivine kullanmadım kbb doktoruma danışmıştım küçük bi serum aldım eczaneden tuzlu su oluyor onu şişeye doldurup onu kullanıyorum hep doktorum kullanabilirsin demişti hamilelikte pek kullanmadım arada kullanıyorum