Gulsum1205 crescent_ Bn bunda yaptırmadım cnm ilk de yaptrdn gebelik şekeri çıktı hep dyet yaptm ne bebek kilo aldım ne Bn bi yanlışlık oldu sanki anlamdm bunda da Halil bey gerek yok dedi bakicaz takip edcz bebek kilosuna suyuna dedi ondan yaptrmdm şimdilik iyi yanı bi sknti yok tavsiye edrm Halil bey gidip yaptırırlar ama Bn doktor pek tavsiye etmiyor onun yerine kan tahlili yapıyor bana ilk de demişti Bn yaptrnamistm onu
crescent_ Gulsum1205 benim de ilk hamilelikte çıkmadı, bjnda da yaptırmak istemiyorum ama kaçış yok, bizimki zorunlu tutuyor 🙈 hastanenin laboratuvarını aradım ama bakan olmadı, artık gidip bizzat sorarım oraya. çok sağol 🌸
anisan crescent_ ben yaptırmak istemediğimi söylemiştim gerekli görürsem yaptırırsın demişti doktorum.29 hafta oldum bugün yaptırmadım.zorunlu tutmadı bana tabi benimde tercihim o yöndeydi.
Gulsum1205 crescent_ git bakbi gerek görürse yapar bana gerek yok dedi işte ilk de de gerek yok demişti bnde ilk olnca ne olur olmaz dye yaptırmıştm
Deletedmom79 Gulsum1205 biz 27+4 olduk herşeyimiz tamam 19 marttı bekliyoruz 🙏 çok kalın şeyler almadım açıkçası zaten dışarı çıkmıyor hastane dışında Peşine de yaz geliyor 🤔
pptya01 Benim de mart başı 29 haftalığım. Ağırlaştım bi süredir çok yürüyemiyorum tıkanıyorum yoruluyorum öyle çok kilolu da değilim ama nefes nefese kalıyorum kasılıyorum belim ağrıyor. Kıyafet alışverişim bitti. İzmirdeyim ama serti hafifi olmaz bence kış soğuk o da bebek ama üzeri falan örtülüyor hareket edemiyor o yüzden çok fazla önemli değil ben penye pamuklu şeyler aldım. Kızım mayıs sonu doğumlu ama ilk ay hep uzun giydi o dönem bile