34ilayda55 canim bizde de uyuşmazlik var ilk kizimda kanamam yoktu 28 haftada yaptrdim simdi ikinciye hamileyim 7haftalik kanama oldu testi yaptim negatif cikti ignemi oldum devlette yaptim yatis olarak gosteriliyor igne vurulup cikiliyor seninde negatif eger kanaman olursa acile git kan uyusmazligi oldugunu soylersin direk igneyi yaparlar ihmal etme ozelde yaptrip para vermene de gerek yok devlet ucretsiz yapiyor zaten