Merhabalar ankarada yaşıyoruz ve burda kuru hava malum odamız da kış olunca malum çok kuruyor su koymamıza rağmen allerjik bir bünyeye sahibiz cocugumuzda öyle olcağı kesin bir şey odalarında hava nemlendiricisi kullanıyorsanız markası ne dir memnuniyetiniz nedir bilgilendirirseniz memnun olurum