momelif hepsi aynı değil tabi ki ben de özel kliniğe gidiyorum ve orda kürtaj oldum anestezi verdi ve beni incitmemek adına psikolojik olarakta çok hassas davrandılar iki hafta oldu aşılama ile olmuştu yine aynı kliniğe ve doktoruma giderim tekrardan Allah nasip ederde hamile kalırsam