Temmuz’da evlendim, eşimle memleketlerimiz farklı, haliyle kültür farkı ortaya çıkıyor. Çok sorunlar yaşadık evlilik öncesi. Onların hepsi içimde birikmiş bana yük olmuş sanki. Evlendikten sonra bebek derdine düştük. Kaynanam arıyor bu ay bebek yok mu diyor. Anlatıyorum “annecim, Rabbim ne zaman nasip ederse o zaman.” diyorum. Ama yine soruyor. Bide eksiklik gibi görüyor. Nasıl çocuğum olmaz tepkileri veriyor. O kadar üzülüyorum ki. Kaç kere ağladım telefonla görüştükten sonra. Eşime açmayı denedim. Biraz annecidir laf ettirmez. Oda bir şey diyemiyor. Anlamıyor çünkü kayınvalidem. 🤦🏻♀️