Nur_sen HayriyeAksoy ben Amine Nisa dedim ama Amine ismini çok istemedi aile fertlerimiz 😑😑 esimde dilan ismini istiyor dilan Nisa olacak diyor. Bende dilan ismini hic sevmedim 😶😶 doğuma kadar belli olur galiba
Ozgeahmet Al bendende o kdar en son eylül de kaldık bakalım eşim bunda kararlımısın diyo artık karar vermemi istiyo 😃
Nur_sen Dk16 ah bunu birde eşim ve ailesine anlatabilsem. Neymiş dalga geçerlermiş Amine ismiyle. Asıl da o kadar hoş naif agir anlami ve ahenkli bir isim ki ama anlamıyorlar. Amineyi beğenmeyip dilana birşey demiyolar yaaa deliriyorum
Nur_sen Dk16 aynen canım bende öyle diyorum kaba söyleniyor kibar bi isim değil anlamında yok zaten. Dediğin gibi zevkler ve renkler misali 😀